Snorren

brevkassespørgsmål

Snorren

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Mine fødder snorre helt vildt hver dag... kan gå så slemt til så det bliver til kramper i hele min krop. Hjælp

Svar:

Kære 17-årige pige

Det lyder da virkelig generende, at du har en snurrernde fornemmelse i fødderne. Du kommer ikke med så mange informationer, for eksempel kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor længe det har stået på, og om du oplever andre symptomer? Det kunne være nedsat følesans på fødderne, sår på fødderne, om du kan bruge dine fødder normalt, eller om du har tendens til at snuble eller svært ved at gå?

Du skal helt sikkert ses af din læge, så han eller hun kan undersøge dig og spørge ind til dine symptomer. Det er ikke sikkert, man vil kunne finde årsagen til den snurrende fornemmelse, men hvis der er tegn til en form for nervesygdom, skal du henvises til speciallæger på sygehuset, som forhåbentlig vil kunne finde ud af, hvad det drejer sig om.

Mvh Anne

Annes billede
Anne har svaret på dette spørgsmål