Kys

brevkassespørgsmål

Kys

brevkassespørgsmål af
Lærke
12 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

er det normalt at vil kysse som 12 årig? er begyndt at tænke lidt på sex er det unormalt eller normalt?

Svar:

Kære dig,

Nej, det er slet slet ikke unormalt at tænke på at kysse og på sex, når man er på din alder, det er faktisk helt normalt. Når man begynder at komme i puberteten, begynder man lige så stille at blive lidt mere interesseret i den slags, og det er helt normalt. Nogle begynder, når de er 10, andre når de er 15. Det er meget forskelligt, hvornår man præcis begynder at tænke på den slags, men der er intet forkert i det, og det er en helt normal del af at blive ældre! Der er helt sikkert mange af dine venner og veninder, der også tænker på det!

Jeg håber, du kan bruge mit svar!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål