Snapchat confused

brevkassespørgsmål

Snapchat confused

brevkassespørgsmål af
Signe
20 år
Oprettet 1 måned 3 uger siden

Hejsa. Jeg har skrevet med en fyr on/off i noget tid på Snapchat, men fordi vi til sidst blev uvenner, slettede jeg ham som ven. Nu er mit spørgsmål så om han kan se hvis jeg tilføjer ham igen eller får notifikation om det. Hvis jeg søger på ham står der ‘Accepter ven’, hvilket jeg mener betyder at han stadig har tilføjet mig som ven? Håber I kan hjælpe en Girl i nød

Svar:

Hej Signe.

Jeg kan godt forstå, at du er forvirret over det. Det lyder til, at han stadig har dig som ven, og hvis du accepterer hans "anmodning", så vil jeg ikke mene, at han får en besked om det. Du kan evt. prøve at teste det med en ven for at se, hvordan det ser ud, når en har slettet en, mens den anden stadig er venner der. Det kan være, at det kan give dig lidt mere tryghed, hvis du beslutter at tilføje ham igen.

Jeg håber, at mit svar kan bruges.

Mange hilsner
Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål