Snapchat
brevkassespørgsmål af
Nikoline
20 år
Hej. Jeg havde i noget tid snakket med en fyr. Vi havde skrevet en del over Snapchat osv. Forleden dag, valgte vi at afslutte det og for at få det “sidste ord”, valgte jeg at fjerne ham som ven på Snapchat, da det undrede mig at han endnu ikke havde gjort det. Mit spørgmsål er nu om jeg på en måde kan se om han muligvis stadig har mig tilføjet som ven. Jeg har læst et sted at når man søger i “mine venner” burde de vist dukke op hvis man stadig er tilføjet på deres Snapchat, men jeg er så kommet frem til et sted hvor der står “ignoreret, snapchattere jeg har ignoreret fra tilføjede mig” og nu er jeg i tvivl. Jeg har engang snakket med en anden fyr som jeg også slettede først og jeg ved nemlig at han ikke har fjernet mig, så nu undrer jeg mig bare, da begge fyre står inden under den der “kategori”, hvis det giver mening. Jeg ved ikke om der er en anden måde at fortælle på om de har fjernet en? Mvh. Nikoline

Svar:
Hej Nikoline.
Jeg kan godt forstå, at du gerne vil vide, om han stadig har tilføjet dig som ven. Men da du har fjernet ham som ven, og han derfor ikke burde fremgå af dine venneliste, så kan du så vidt jeg ved, ikke se, om han stadig har tilføjet dig. For der er åbenbart et trick til at se, om man er blevet slettet som ven, hvis man stadig har tilføjet dem som ven. Tricket kommer her: Hvis man klikker på ens vens navn, kan man se deres snapscore.. Men hvis de ikke har tilføjet en, burde man ikke kunne se deres snapscore. Så hvis du stadig havde ham som ven, kunne du altså teste, om han havde slettet dig ved at se, om du kunne se hans snapscore.
Den liste, du har fundet med Ignoreret, er en oversigt over alle dem, der tidligere har tilføjet dig som ven, men som du ikke har som ven (længere). Om de stadig har tilføjet dig som ven, er jeg ikke sikker på, at listen kan sige noget om. Men det burde være derfor, at du kan se begge fyre under den liste.
Hvis du vil være sikker på, at fyren ikke kan kontakte dig længere, så skal du blokere ham. Så fremgår du ikke af hans venneliste og han kan ikke sende snaps til dig.
Jeg ved ikke helt, om mit svar kunne hjælpe dig, men jeg tror måske, at du må leve i uvished om han stadig har tilføjet dig.
Mange hilsner Pernille