Skal vi se ham spille pik af

brevkassespørgsmål

Skal vi se ham spille pik af

brevkassespørgsmål af
Charlotte
13 år
Oprettet 2 år 5 måneder siden

Vi er 2 piger der kommer en gang om ugen hos en gammel mand jeg tror at han er 60 år. Vi gør lidt rent for ham og tjener lidt lommepige på det.

For 3 uger siden var han i saunaen da vi kom og han var splitternøgen, vi kunne se alt på ham. Han sagde hvad vi skulle lave den dag mens han var helt nøgen og så gik han ind og tog tøj på.

Vi fik 150 kr mere end vi plejede bagefter.

V i grinte ad fordi vi havde set ham nøgen, men nu er at han har spurgte os om vi vil se ham se  ham spille pik af samridig med vi er der for 150kr ekstra hver gang.

Vi min veninde siger ja men jeg ved ikke rigtig, det kan godt være at det kunne være sjovt at se, det var sjovt at se ham nøgen.

Svar:

Hej Charlotte

Mange tak for dit spørgsmål her i brevkassen.

Hvor er det dejligt, at din veninde og dig har et fritids rengøringsjob, sådan I kan tjene lidt lommepenge på det.

Det, at se en nøgen mand er i sig selv ikke underligt eller "forkert", da nøgenhed er en naturlig ting. Det er godt at høre, at I bare kunne grine lidt af det.

Der hvor jeg dog tænker, at det ikke længere er normalt er, når han spørger jer, om I vil se ham spille pik og han samtidig tilbyder jer, at tjene ekstra penge på det. Umiddelbart kan det måske godt virke fristende at sige ja til det på grund af de ekstra penge. Dog vil jeg råde jer meget kraftigt til at sige nej tak, da Jeg kan være meget bekymret for, om oplevelsen vil overskride jeres personlige grænser på en måde, hvor I kan komme til at føle jer krænket eller måske endda misbrugt. Det er virkelig svært at vurdere det på forhånd, og eftersom I stadig er under den seksuelle lavalder, så er det ikke okay at han overhovedet tilbyder jer det.

Derudover har jeg også en bekymring for, hvad han ellers kan finde på at bede/spørger jer om seksuelt, og det kan hurtigt udvikle sig uden at I måske er helt klar over at det sker.

Så mit råd er at I passer godt på hinanden, siger nej tak til hans forslag, og at I eventuelt deler dette med jeres forældre, så de kan hjælpe jer i den her situation.

Husk på, at det ALTID er okay at sige fra, når man oplever noget som man ikke føler sig tilpas med.

Mange hilsner

Sara

SaraSs billede
Sara fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål