Sexlyst
brevkassespørgsmål af
anonym
15 år
Hej
Jeg har en særlig trang til sex men min partner vil ikke da hun ikke er fuldt 15 endnu hvad kan jeg gøre
Hilsen en dreng som vil have hurtigt svar

Svar:
Hey Anonym
Det lyder dejligt at du har en kæreste, og jeg tænker da også det er helt naturligt at du har vildt meget lyst til sex hende.
Sex er selvfølgelig kun okay, hvis begge to har lyst, og gerne vil. Så hvis din kæreste har besluttet sig for at hun ikke vil have sex før hun er fyldt 15 år, så er det selvfølgelig sådan det er. Du kan ikke og du skal ikke gøre noget for at overtale, eller ændre hendes mening. Du kan kun forholde dig til det du kan bestemme over, og det er hvad du vil gøre.
Vil du vente på at din kæreste bliver klar, så du kan have sex med hende. Det bliver sås selvfølgelig først når hun er fylst 15, og er klar.
Vil du finde en anden, som gerne vil have sex nu.
Jeg kan sagtens forstå, at du har helt vildt lyst. Samtidig er det vigtigt at sige at du nok skal nå det. Hvis du er glad for din partner og hun er den helt rigtige for dig, så skal du nok overveje om ikke jeres forhold, betyder mere end sex? Hvis du giver det tid, kan du både beholde det I har sammen og have sex med hende.
Hvis sex er det vigtigste, kan du måske finde en anden som gerne vil have sex. Til gengæld mister du måske hende som du er sammen med nu, og det er jo noget møg, hvis du er rigtig glad for hende.
Jeg kan ikke sige hvad det er det rigtige for dig at gøre. Det er kun dig der kan mærke efter.
Mange hilsner
Lasse