Sex med teddybjørn?

brevkassespørgsmål

Sex med teddybjørn?

brevkassespørgsmål af
Rie
13 år
Oprettet 1 år 3 måneder siden

Jeg har en kæmpe megateddybjørn på min seng som min storebror engang vandt til mig i tivoli. Jeg er begyndt at onanere for ikke så længe siden og har så fundet ud af at min teddybjørn er god "at ha sex med". Enten ligger jeg oven på den uden bukser og underbukser på og "knepper" den eller også tar jeg den hen over mig og lar den "kneppe" mig. Jeg kan godt komme med min teddybjørn. Men jeg har tænkt på om det er forkert og barnligt at ha sex med ens teddybjørn. Jeg er også bange for min mor skal opdage det på teddybjørnen. Burde jeg holde op eller er det okay at forsætte? Jeg har ikke fortalt mine veninder hvad jeg bruger min teddy til.

Svar:

Hej Rie

Jeg tænker ikke, at der er noget forkert ved at have sex med din teddybjørn. Måske er det ikke så meget teddybjørnen, du tænder på, som det er den friktion, der skabes mellem dig og teddy, når du gnubber dig mod den. Jeg tror, at det kan sammenlignes lidt med fx at gnubbe sig mod en pude eller et armlæn på en sofa - og det er der mange, som har prøvet. Teddy har så til gengæld arme og ben ligesom et menneske, så måske føles det rart, at det er noget, du kan kramme imens? Måske har du en fantasi om, at det er en rigtig person, du er sammen med, som teddy er med til at gøre mere levende? Eller måske føles teddy bare tryg? Uanset hvad det er, der gør, at du godt kan lide at onanere med teddy, så er der ikke noget galt i at gøre det. Men nu ved du, at der er andre alternativer, hvis du synes, det er barnligt eller pinligt at onanere med teddy, eller hvis du er bange for at blive opdaget.

Man kan også onanere på andre måder end ved at gnubbe sig mod noget. Man kan fx bruge sin egen hånd til at massere sig selv forneden, eller man kan bruge brusehovedet, når man er i bad. Mulighederne er mange, og du kan læse mere om onani for piger her.

De bedste hilsner
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål