Sex med papsøster
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej, jeg er en dreng på 15 år.
Jeg har i et stykke tid haft en utrolig lyst til sex. Her på det seneste er jeg begyndt at have lyst til sex med min papsøster. Hver gang, hun går forbi mig, kigger jeg på hendes røv. (Den er god). Hun går tit i bukser, der viser hendes røv meget. Hun river dem helt op over navlen, så hendes røv er meget tydelig, og det samme er hendes cameltoe. Når hun ikke er hjemme, går jeg ind på hendes værelse og onanerer i hendes seng. Jeg sniffer hendes underbukser og onanerer på hendes bukser, hun har haft på. Jeg har så meget lyst til at have sex med hende. Hvad skal jeg gøre for at komme af med lysten?
Tak på forhånd

Svar:
Hey Anonym
De fleste 15-årige oplever en ret vild lyst til sex. Det er nok bare noget af det der følger med puberteten, så du er i hvert fald ikke alene om at have det sådan. Du er heller ikke den eneste der oplever at have lyst til én papsøster, og hvis I ikke har hverken samme far eller mor, er det jo sådan set heller ikke hverken ulovligt eller forkert, hvis altså hun også havde lyst til dig.
Men selv om det hverken er ulovligt eller forkert, kan det alligevel godt være noget rod, at være sammen med nogen man har en familie relation til. Hvis tingene ikke helt går som man håber, og man eksempelvis bliver uvenner, kan det let blive akavet og problematisk, at være tvunget til at være sammen fordi man er i familie.
Derfor giver det også rigtig god mening at du gerne vil bremse lysten. De her ting med at du onanerer i hendes seng og på hendes bukser er altså ikke okay. Hun har ikke bedt om at være en del af din seksuelle lyster og din onani, og det er ikke fair at du blander hende ind på den måde. Hvis du bare onanerede til tanken om hende var det noget andet, men at tage hendes ting, og bruge dem til onani, er at gå over grænsen. Det er ikke fair.
Helt ærligt, tror jeg ikke der er en enkelt løsning. Der er ikke et vidundermiddel der får lysten til at forsvinde. Millioner af mennesker har haft lyst til sex, der bare ikke kan lade sig gøre, så det du oplever er helt almindeligt. Du kan onanere alt det du vil, og om det er til tanken om sex med din papsøster, en fra din klasse, til porno eller noget helt fjerde er ikke så vigtig. Men du bliver enten nødt til at stoppe med at bruge hendes ting til onani, eller spørge hende om hun er okay med det.
Det handler om at du skal tage en beslutning om at du ikke vil handle på den her lyst, og at du ikke længere vil overskride din papsøsters grænser på den måde du gør nu. Selv om det føles som om det er en lyst du ikke kan styre, så ved jeg at du godt kan.
Måske skal du overveje at gøre noget rent fysisk, når du kan mærke at du overvejer at onanere på hendes bukser eller i hendes seng. Løb en tur, hør høj musik...gør noget der flytter tankerne. Nej...det er ikke nemt, men du kan godt. Du må bare øve dig, og så skal det nok lykkes.
Mange hilsner
Lasse