Bryster
brevkassespørgsmål af
Line
15 år
Jeg er virkelig fascineret af bryster, både naturlige og de falske. Har set et par vidoer med et par kvinder som hedder chelsea charms og Beshine. Deres bryster er virkelig utrolig store hvordan kan det være?

Svar:
Hej Line
Det er helt naturligt at være fascineret af f.eks. bryster. Og som du har fundet ud af, så er det meget forskelligt, hvilken størrelse bryster har. Nogles bryster er meget små, andres meget store. Der kan være forskellige grunde til dette. Genetik og altså de gener, som du er født med spiller ind. Det gør din vægt også, hvis du f.eks. vejer alt for lidt, så er der typisk ikke nok fedt på kroppen til, at brysterne kan være særligt store. Men man kan godt have små bryster, selvom man vejer det, man skal rent sundhedsmæssigt. Som du selv skriver, så kan man også få lavet bryster f.eks. ved at få implantater opereret ind. Brystimplantater findes i rigtig mange forskellige størrelser, også nogle som er meget store.
Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål!
Hilsen
Dagmar