Tis
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus
Det er lidt pinligt synes jeg, men her på det seneste er jeg begyndt at se vidoer/porno klip med piger/kvinder som tisser offentligt eller stående ( er selv en pige), og jeg synes egentligt at det er sjovt/befriende at se.
Er det unormalt at synes om det?.
Med venlig hilsen
Den nysgerrige pige

Svar:
Hej Nysgerrige pige
Nogle synes det at tisse i det fri er helt vidunderligt. De fleste oplever det nok mest som meget frit og naturligt, men ikke nødvendigvis som noget seksuelt. Selvom det måske er lidt lettere for drenge, er der helt sikkert lige så mange piger, der holder af at tisse i det fri...både siddende og stående.
Der er helt sikkert også mange der synes det kan være lidt frækt at tisse i det fri, og det er der overhovedet ikke noget forkert i.
Så til dit spørgsmål er mit svar nej. Det er ikke unormalt.
Mange hilsner Tanja