Sex med kæresten
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Hej cyberhus Jeg er en ung gut på 20 som har en kæreste på xx vi venter en dreng til maj Nu mit problem Min kæreste siger tit vi skal holde nogle dage mellems vores sex, for at hun rigtigt kan få lysten til sex igen, men hun onanere ret ofte og det er altid sammen dag som hun siger det med vi skal vente lidt med sexen, er det fordi hun ikke har lyst til mig men stadig er liderlig Hun er næsten altid længere tid oppe om aftenen, og har flere gange vågnet ved hun ikke er kommet i seng, så står jeg op og så ligger hun og sover på sofaen, jeg spørg hvorfor hun ikke er kommet ind i seng og hendes svar er jeg gad ikke lige rejse mig. Kan ikke finde ud af hun er ved at miste lysten til mig eller hvad det er, håber i kan hjælpe

Svar:
Kære dig,
Hvor lyder det dejligt, at du og din kæreste skal have en lille dreng, det bliver da spændende.
Jeg forstår godt, hvorfor du tænker som du gør og bliver nervøs over din kærestes opførsel. Om ens kæreste har lyst til en betyder enormt meget i et forhold, fordi sex netop for mange er en meget intim og overvældende måde at vise kærlighed på. Derfor kan jeg rigtig godt forstå, at du bliver lidt ked af det. Jeg kan ikke svare på, hvorfor din kæreste gør som hun gør. Det kan der være mange grunde til. Jeg tænker, det muligvis også kan have noget at gøre med graviditeten, som både kan påvirke seksuel lyst og humør. Måske du simpelthen bare skulle prøve at spørge hende om de her ting?
Onani og sex er to forskellige ting, og man kan sagtens have lyst til det ene, men ikke det andet. Men det er noget, man sagtens kan snakke med hinanden om. Det er bare vigtigt at huske, at der ikke er noget forkert i, at din kæreste onanerer eller siger nej til sex. Det behøver slet ikke at have noget at gøre med, at hun mister lysten til DIG. I kan jo også overveje, om I skal prøve at onanere sammen? Måske på de dage, hvor I ikke har sex?
Jeg synes virkelig, du skal prøve at snakke med hende om det. Det kan være der er noget, som I kan arbejde på, det kan også være, hun slet ikke har tænkt så meget over det, som du har.
Jeg håber, du kan bruge mit svar, og at I finder ud af det hele!
Sophie