Sex med fyr
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Jeg er en dreng på 16 år og jeg er egentlig til piger, men i lang tid har jeg virkelig haft meget lyst til at kneppe en fyr og sutte pik. Bare en gang. Helst en med en stor glat pik. Og når jeg ser sådan en i badet til idræt eller sport holder jeg særligt øje med den, og så får jeg endnu mere lyst til at kneppe og sutte en fyr. Jeg ved bare ikke helt hvordan jeg kan udleve min fantasi. Har I nogle ideer?
Hilsen en lidt fortvivlet dreng

Svar:
Hey Anonym
Du er ikke alene om sådan en fantasi. Heller ikke selv om du måske egentlig er mest til piger. Måske er du både til piger og drenge, måske er det bare en fantasi du skal undersøge lidt nærmere? De fleste mennesker eksperimenterer med deres seksuelitet, og særligt i ungdomsårene er det helt naturligt og almindeligt at være eventyrlysten. Du spørger om hvad du skal gøre for at udleve din drøm. Jeg tænker ikke nødvendigvis det er så meget anderledes end hvis det handlede om en pige.
Nogen bruger måske dating-apps, men det er nok ikke helt så enkelt da man som udgangspunkt skal være 18 år, for at tilmelde sig. Andre går i byen, møder nogen til en fest, eller lærer andre at kende gennem sports-aktivetiter eller lignende.
Jeg tænker det kunne være en fordel at snakke med nogen der selv har lignende tanker. Statistisk set, bør der være en ret god chance for at der er fyre omkring dig, der også er til fyre, eller også har lyst til at prøve det her med at være sammen med en fyr? Er der mon nogen du føler dig tryg ved? Ikke nødvendigvis fordi du lige skulle spørge dem om de har lyst til sex, men mere for at snakke med dem om hvilke tanker, og måske erfaringer, de har gjort sig omkring at være sammen med en fyr.
En anden mulghed kunne være at kontakte lgbt.dk, og høre om de har råd, til hvad man kan gøre, hvis man er nysgerrig omkring som seksualitet, men er i tvivl om hvordan man kan afprøve det.
Mange hilsner
Lasse