Sex med elever fra efterskole
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg havde en drøm om at jeg havde sex med 2 fra min efterskole, kunne ikke se deres ansigter, men kunne mærke deres hår, en af dem er jeg 100% sikker på hvem er, da han har langt, tykt hår og det er der kun en på skolen her der har, men med den anden er jeg lidt i tvivl om hvem er, jeg har to gæt, da jeg ikke har kunne se deres ansigter som jeg nævnte før og har heller ikke kunne mærke hvor langt jeg skulle række på for at mærke deres hår, skal lige siges at jeg selv er omkring 154cm, den jeg ved 100% hvem er, er omkring 1 hoved højere end mig og de 2 andre, den ene er omkring samme højde som mig og den anden er også omkring 1 hoved højere end mig, skal også lige siges at jeg enten har eller har haft følelser for dem alle 3, og har tænkt på at have sex med dem alle 3 mens jeg var våget (dog ikke på samme tid), så ved ikke lige hvad det betyder, den jeg 100% ved hvem er, er min første ex-kæreste, dem jeg er i tvivl om, den ene er min anden ex-kæreste og den anden er en jeg fik følelser for efter jeg slog op med min anden ex-kæreste, skal også lige siges, at jeg snakker relativt meget med min første ex-kæreste, slet ikke med min anden ex-kæreste og den jeg har følelser for lige nu snakker jeg lidt halvt meget med. så hvad betyder den drøm eller hvad kan den betyde?

Svar:
Hej med dig,
Drømmetydning er en svær kunst, for drømme kan betyde 117 forskellige ting. Og nogen gange betyder de slet ikke noget.
I det her tilfælde tror jeg dog, at din drøm handler om, at alle tre fyre fylder i dit hoved, og at alle tre er nogen, du enten har eller har haft følelser for. Når du samtidig har fantaseret om at have sex med dem er det helt naturligt, at det også er noget, du oplever i dine drømme.
Det at du drømmer, at du har sex med dem, behøver ikke betyde andet eller mere end at det er nogle fyre, som betyder noget for dig, og som jævnligt er i dine tanker. Det er helt almindeligt, at det er sådan, og jeg tænker ikke det er noget du nødvendigvis behøver at lægge så meget i.
Det var måske lidt et ikke-svar, men jeg håber det kan bruges alligevel. Ellers skriv endelig igen.
Mange hilsner,
Siv