sex legejøj

brevkassespørgsmål

sex legejøj

brevkassespørgsmål af
lucas
14 år

hej jeg er en dreng på 14, jeg kan godt lide at onanere derfor vil jeg spørge jer om i har nogle eksempler til hvordan jeg kan lave noget sexlegetøj som mine forældre ik vil lægge mærke til det

Svar:

Hey Lucas

Det lyder som om du er som de fleste unge på din alder.

Jeg kan hjælpe dig med en idé til noget legetøj, du kan lave med ting du enten allerede har derhjemme, eller ret enkelt kan få fingrene i. En tidligere ungeblogger på Cyberhus, lavede den her enkle vejledning til at lave en kunstig fusse, som du måske kan bruge: https://cyberhus.dk/blogs/sex-lyst-erotik-blogger/kunstig-fisse

Det gode ved den her model er at du kan lave den når du skal bruge den, og så ellers "skille den ad igen", så der slet ikke er noget der skal gemmes.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål