Sex
brevkassespørgsmål af
Mathias
17 år
hej cyberhus. Her forleden havde jeg sex med en pige for første gang. Problemet var bare at jeg kom allerede efter 10 sekunder fordi det var så dejligt, og det ødelagde lidt hele hele.
Har i nogle tips til hvordan man holder længere i sengen??

Svar:
Hej Mathias!
En tidlig sædafgang er noget, som langt de fleste drenge oplever en gang imellem, og der kan være mange grunde til det. Du nævner selv, at det simpelthen var så dejligt at have sex, og det kan også være en grund til, at det nogle gange går ret hurtigt med at komme. Du skriver også, at det var første gang, og jeg tænker, at det giver rigtig fin mening, at det har været en ret ny behagelig fornemmelse, og at du derfor kom hurtigt.
Med tiden når du har prøvet at have sex flere gange, tænker jeg, at du vil opleve, at du holder længere, men hvis du gerne vil træne det lidt, så har Sexlinjen nogle gode forklaringer på nogle teknikker, som man kan forsøge sig med. Jeg linker dem lige her.
Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål, og ellers er du jo meget velkommen til at stikke hovedet forbi brevkassen igen en anden gang.
Mange hilsner
Amanda