Tabe sig ved onani??

brevkassespørgsmål

Tabe sig ved onani??

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 6 år 9 måneder siden

Kan man tabe sig ved at onanere??

Svar:

Hej med dig,

Du spørger, om man kan tabe sig ved at onanere. Som udgangspunkt vil jeg sige nej, men det afhænger selvfølgelig af hvor meget man onanerer og med hvor høj intentitet.

Når man skal tabe sig, skal man være i kalorieunderskud. Kroppen skal have et vist antal kalorier fra mad pr. dag, for at opretholde ens vægt. Skal man tage på, skal man være i kalorieoverskud, og altså spiser mere end man forbrænder, og skal man tabe sig, skal man være i kalorieunderskud. Kalorieunderskud kan fx komme af, at man er fysisk aktiv og at man ikke sætter sit madindtag op samtidig med.

At onanere er selvfølgelig en fysisk aktivitet, men medmindre man onanerer med høj hastighed 30 minutter til 1 time hver dag, vil man ikke tabe sig.

Mange hilsner

Christina.

Christinas billede
Christina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål