lyster
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej, hvis en pige går i meget stramme bukser, som går op i mellem revnen i hendes køn, kan hun så få sexlyst? Hvorfor tisser piger i vifteform? Hvor meget toiletpapir bør piger bruge til kønsdelene? Tak for de gode svar. Lilly.

Svar:
Hej Lilly.
Tak for dine spørgsmål til Cyberhusbrevkasse.
Der er rigtigt mange måder man kan få sexlyst på, og en af måderne kan godt være, hvis bukserne eller trusserne går op i revnen, fordi de rører/stimulerer klitoris.
Det er ikke alle piger som tisser i vifteform. Måske har det noget at gøre med hvor meget man skal tisse, om det er en lige stråle eller om det er vifteformet. Måske har det også noget at gøre med hvor meget kraft der er på strålen;-)
Der er ikke nogen norm for hvor meget toiletpapir man skal bruge til kønsdelene. For det første er der rigtigt mange kvaliteter toiletpapir. Desuden er det en smagssag hvor meget toiletpapir man vil tørre sig med. Så det bestemmer du selv!
Hilsen Mette.