Sexlegetøj
Hej Cyberhus jeg er biseksuel dreng på 15 år jeg kunne godt tænke mig en dildo eller en vibrator eller bare noget sex-legetøj til nummi.
Jeg tør ikke købe nget fordi jeg er bange for hvad mine forældre vil sige.
er det ok hvis jeg køber det?
hvad vil du anbefale?
og hvad skal jeg sige til mine forældre?

Kæreste dig,
Hvor er det fedt, at du står ved din seksualitet og dine lyster, det tror jeg er rigtig sundt. Sexlegetøj er helt sikkert en god måde at udforske sine lyster og sin krop på. Jeg kan godt forstå din bekymring omkring, hvad du skal sige til dine forældre. Der er en god og sikker dansk side, hvor man kan bestille sexlegetøj til ok priser, der er et link her. Der er rigtig mange forskellige ting i god kvalitet, OG det kommer i en diskret pakke, hvor der ikke står noget med afsender på. Desuden kan pakkerne bestilles til posthus eller postboks, så kan du hente den uden nogen får det at vide. At bestille noget over nettet kræver selvfølgelig, at man har et betalingskort, mobilepay eller lignende at betale med. Hvis ikke det dur, så kan man jo prøve at gå i en sexlegetøjsbutik. Der kan du prøve at google dig frem til den tættest på dig.
I forhold til, hvad du skal købe, så er det jo meget forskelligt, hvad folk kan lide, når det kommer til den slags. Umiddelbart lyder det som om, du har gjort dig nogle gode tanker om, hvad du har lyst til, og det er jo en rigtig god start. Det er nok vigtigt at starte stille og roligt ud, så du passer på din krop, det er jo et ret følsomt område. Så kan du altid opgradere senere. Netop fordi det er et følsomt område, er det også rigtig vigtigt at huske en god glidecreme hver gang.
Jeg synes ikke, du behøver sige noget til dine forældre, det er okay at have den slags for sig selv, det er jo trods alt ret privat. Så nyd du det bare for dig selv, det er helt normalt og meget sundt!
Jeg håber, du kunne bruge mit svar. Du er altid velkommen til at skrive igen eller besøge vores chat.
Sophie