Stikke noget ind
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej jeg har nogle spørgsmål Ved godt det lyder lidt dumt i må ikke misforstå mig men kan man få noget legetøj til en penis noget til at stille penis ind i? Gider ikke rigtigt ud og bruge penge så kan man ikke finde noget i hjemmet? Plzzz svar... Og jeg ville lige høre om der er nogen der kan se når jeg søger på porno på internettet om mine forældre som sidder på en anden pc kan de se det plzz svar :)

Svar:
Hej med dig.
Ingen spørgsmål er dumme, jeg synes det er godt du skriver ind og spørg os, selvom du synes det lyder lidt dumt, vi er her for at hjælpe bedst muligt :).
Med hensyn til dit spørgsmål omrking sexlegetøj til at stikke penis ind i er der mange muligheder, både nogen som koster noget, dog skal du være 18 for lovligt at købe sexlegetøj, men der er masser muligheder der hjemme. Du kan prøve med en melon eller en tærte kun din fantasi sætter grænser. Du kan også prøve at lave en fold i din dyne eller pude. Du kan også prøve at lave din egen hjemmelavet kunsitg skede med en tom toiletrulle, vat og noget creme uden parfume, jeg vil foreslå dig at prøve lidt frem - det er forskelligt hvad man synes føles bedst.
Omkring om hvorvidt dine forældre kan finde finde ud af du ser porno på nettet, så er jeg ærlig talt i tvivl. jeg vil råde dig til at skrive ind tl brevkassen "dig på nettet" her sidder jonas og han ved meget mere om den slags  end jeg gør.
Jeg håber du har fået nogel idéer og at du finder det, som er helt rigtig for dig.
venlig hilsen
Sabine.