Sex

brevkassespørgsmål

Sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej ville godt have sex. For nogle gange er jeg vild liderlig men har ikke en kæreste hvad skal jeg gøre

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå, du er nysgerrig efter at prøve sex, men da du ikke har en kæreste for tiden, er det selvfølgelig svært at have rigtig sex.

Når du er liderlig, kan du i stedet onanere. Onani kan være lige så dejligt som rigtig sex og kan måske hjælpe på, at du nogle gange er vildt liderlig og ikke ved, hvad du skal gøre. Der findes mange måder at onanere på, og Sexlinien har lavet en rigtig god guide til, hvordan piger kan onanere. Du kan finde den her.

Jeg håber, du kan bruge nogle af Sexliniens tips, og at du en dag finder en sød kæreste, som du kan have dejlig sex med.

Kh. Matilde