Pik??

brevkassespørgsmål

Pik??

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej Cyberhus. Først vil jeg lige rose for en god hjemmeside :)

Når men... jeg har læst at en lillebitte håndfuld mænd/drenge er bygget så smidige at de

kan "sutte eller "røre" deres egen pik med tungen. Det kan jeg!! :O

Jeg er ret smidig anlagt MEN!!! Jeg er 1,64 i højde og min pik er ca. 11 cm i stiv tilstand...

Så burde det overhovedt være mugligt, eller er jeg bare extremt smidig?

Håber i kan give mig et svar :)

Svar:

Hej med dig..

Wow du er da ret smidig.:)

Jeg kender ikke lige tallet for hvor mange fyre der kan røre deres egen pik med tungen, men jeg er ret sikker på at det ikke er ret mange. Og da din pik er helt normal størrelse, så tror jeg bare du er ret smidig.

Det kan godt være du ikke bliver ved med at være så smidig jo ældre du bliver... bare så du lige ved det.

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål