Min pik er mærkelig

brevkassespørgsmål

Min pik er mærkelig

brevkassespørgsmål af
E
13 år
Oprettet 6 år 7 måneder siden

min penis er 8 cm men 5 cm af den er normalt tyk mens de sidste 3 cm er helt tynde. Er en dreng på 13 år

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå du undrer dig lidt, men jeg er sikker på at din pik er præcis som den skal være.

Først og fremmest er det vigtigt at understrege at der ikke findes to pikke der ser ens ud. Og der er ikke en rigtig eller forkert måde den ser ud på. Der er vitterligt ligeså mange forskellige pikke som der er drenge og mænd i verden. Det er ikke unormalt at pikken kan have forskellig tykkelse, dreje op, ned eller til en side. Nogle er lange og tynde, andre korte og tykke. Nogle har meget forhud...nogle har ikke noget. Nogle har et stort pikhoved der er bredere end resten af pikken, mens andre har små hoveder der ligesom er en spids på resten af pikken. Det er alle helt almindelige pikke.

Hvis man har set porno, kan man godt få den idé at alle pikke ser nogen lunde ens ud...og er store. Det passer ganske enkelt ikke.

Så altså...din pik er helt normal. Samtidig skal du være opmærksom på at du gennem puberteten (de næste 5-7 år) vil udvikle dig meget. Det betyder også at din pik med stor sansynlighed vil udvikle sig, og komme til at se helt anderledes ud end den gør nu.

Gode hilsner
Elisa

Elisas billede
Elisa fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål