Hjemmelavet
brevkassespørgsmål af
R
15 år
Hey brevkasse
jeg er En dreng på 15 som har kedet sig derhjemme så jeg har lavet en dildo ud af træ (er biseksuel) jeg vil gerne høre om der er noget andet end kondom man kan bruge til at beskytte lidt

Svar:
Hej med dig
Tak for dit brev. Det er så fint at du har været kreativ. Jeg forstår dit spørgsmål sådan at du gerne vil vide om du kan beskytte din "bagindgang" mod trædildoen, så den ikke gør skader når du bruger den. Du nævner selv kondom, og jeg tænker det er rigtig fint. En anden god idé er at bruge glidecreme. I anus er der nemlig ikke naturlige sekreter, så det kan nemt blive lidt svært at få noget op, uden at man hjælper det på vej med noget glidecreme. Det er vigtigt at du bruger en glidecreme som er beregnet til sex, eller alternativt madolier. Det skal være uden parfume, og må fx ikke være en håndcreme. Derudover er det også vigtigt at du har lavet din trædildo lang nok til at du kan holde godt fast i den, når du bruger den. Der kan nemlig ske det at den "smutter" op i numsen, og så er det meget svært at få den ud - det vil faktisk nok betyde at du skal forbi lægen, og det er nok ikke noget du har lyst til. Så sørg for at du holder godt fast. Vær også forsigtig med at skubbe den for hårdt eller for langt op. En almindelig dildo er lavet af gummi, og er derfor mere fleksibel end en der er lavet af træ - så du kan risikere at skade tarmen - hvilket igen fører til lægebesøg.
Her til sidst vil jeg også lige sige at jeg håber du har slebet træet, så det er glat, og at du har valgt et stykke træ som er rundt og med flad tip. Både træ med træsplinter, træ som er firkantet eller træ med en spids tip, kan være meget ubehagelige og medføre rifter og skader på tarmen.
Så god fornøjelse, men vær forsigtig! Hvis du på et tidspunkt oplever smerte eller blødninger fra numsen, så skal du straks kontakte din læge :)
Jeg håber du kan bruge mit svar!
Venlig hilsen
Signe