Gravid eller?

brevkassespørgsmål

Gravid eller?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej jeg er en dreng på 15 år som lige havde sex med min elskede kæreste første gang i går (første gang for os begge) men er bange for om hun er blevet gravid selv om jeg havde kondom på og den var ikke utæt da vi prøvede hælde vand i den efter for sikre os at den ikke var. Men da jeg tog den ud af hende var den bare lidt våd og det dryppede kan det bare være fordi hun var rigtigt våd?

Svar:

Hej med dig.

Dejligt, at du har en rigtig sød kæreste, som du er så glad for.

Det lyder ikke som om, du har noget at frygte. Hvis kondomet virkede tæt, da I puttede vand i, kan sæden heller ikke være kommet ud og have gjort hende gravid. Det lyder helt rigtigt, som du selv siger, at din kæreste bare har været rigtig våd, og derfor har kondomet været vådt uden på, da du trak dig ud.

Mange hilsner

Christina.

Christinas billede
Christina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål