Krummert og kondomer
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej sexlinien. Jeg har sådan set altid været rimelig populær blandt pigerne, og det er sådan set slet ikke det der er problemet. Jeg har flere gange, både til privatfester og efter en bytur fået en pige med hjem, men det er kun endt ud handjobs osv. og aldrig sex. Grunden til det er, at jeg ikke har turdet endnu, da jeg er udstyret med en krummet penis, som bøjer nedad i "stiv" tilstand. Jeg ved at det dog er muligt at gennemføre et sammenlege, men jeg er meget i tvivl om hvilket slags kondom der skal bruges. Jeg har før afprøvet kondomer ved onani, men det har altid været for meget luft i dutten i toppen, og kondomet har ikke rigtig sat tæt om min penis, men har været lidt løst både i toppen og i bunden. Min penis er ikke den største, vil betegne den som standard. Den måler godt og vel 13-15 cm. i stiv tilstand, men den har altid virket lille når jeg har prøvet forskellige kondomer som jeg har taget i tøjbutikker osv. og derfor er det altid ved at falde af hver kan jeg har prøvet at onanere med forskellige kondomer. Så tror jeg skal have fat i et tyndere og mindre kondom. Jeg er villig til at bruge penge på at eksperimentere mig frem til at finde den rigtige størrelse, men ved ikke hvor  jeg kan finde kondomer der er tyndere og mindre i længden. Problemet er bare, at jeg ikke tør at bestille dem hjem fra nettet, da mine forældre jævnligt tjekker hor jeg har brugt mit kort, altså, ville de kunne se hvis jeg købte nogle specielle hjem fra en side på internettet, og det ville jeg ikke risikere at de skulle se. Ved i hvor jeg ellers kan købe mindre kondomer, og om det er muligt at gøre det på tanke, supermarkeder, apoteker osv. eller har de kun standard kondomer?

Svar:
Hej med dig!
Det er nemlig rigtigt, at du sagtens kan gennemføre et samleje selvom din penis bøjer lidt. Men det er rigtig godt, at du er opmærksom på at finde et kondom, der passer, så det bliver på under hele samlejet.
Jeg tror næsten det bedste sted at gå hen er på apoteket. I nogle storbyer har de faktisk også små kondom-butikker, med kondomer i alle størrelser og tykkelser osv. Men hvis der ikke lige er en kondom-butik i din by, plejer de at have et godt udvalg på apotekerne, og du kan eventuelt spørge om hjælp til at finde nogle forskellige størrelser, du kan prøve.
Og når du så tager kondomet på, så er det vigtigt, at du holder på dutten, mens du ruller kondomet på, sådan at der ikke er luft i dutten.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
Venlig hilsen Janni