Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år

Hej hvad er onani ??

Svar:

Hej Dreng 21 år.

Onani er når du er alene og tilfredsstiller dig selv seksuelt, ved at stimulere dig selv. Det er noget helt naturligt som langt de fleste mennesker gør eller har gjort.

Du kan læse mere om hvordan du kan onanere ved at klikke her. I Lystværelset her i Cyberhus ligger der også en artikkel, den hedder "Onani for drenge" og den kan du læse ved at klikke her. I begge artikler står det ret godt beskrevet, hvad onani går ud på.

Jeg håber du kan bruge mit svar :)

Venlig Hilsen Mie