Gravid af finger?

brevkassespørgsmål

Gravid af finger?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej For 14 dage siden havde jeg besøg af en fyr jeg havde mødt på en lejr, sidst på aftenen lå vi på min seng, vi var ikke sammen, men han gav først mig finger, og jeg gav derefter ham handjob. Der er overhovedt ikke nogen chance for at jeg er gravid er der?

Svar:

Hej

Jeg kan godt forstå det kan undrer dig, så lad mig prøve at hjælpe dig så godt jeg kan.

Hvis du får finger af en fyr og der er noget frisk sæd på den finger, så kan der være en lille bitte bitte chance, men normalt så skal der der et rigtigt samlejre til, hvor fyrens penis er oppe i pigen og der sprøjter sæden helt op i pigens skede.

Du skriver at du fik finger først og bagefter gav ham handjob og derfor vil jeg sige at chancen er lig nul.:) Så nej, det kan du ikke blive gravid af og det synes jeg ikke du skal bekymrer dig om.

Men jeg synes det er fint du er opmærksom på det og spørger når du er i tvivl.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus