Brevkasse

Porno

Jeg er afhængig af porno og ser det næsten vær aften inden jeg går i seng. Jeg vil gerne prøve at stoppe med at se det men syntes at det er svært. Så kunne godt tænke mig at vide om der er en måde man kan stoppe med at se det. Tør ikke at sige det til mine forældre da jeg tror at de vil blive...

Chris fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Næste skridt

Hej Mig og min kæreste har været sammen i fire måneder og jeg elsker ham. Jeg er klar til at tage næste skridt og have sex. Han er ikke min første men han har ikke haft en kæreste før. Jeg har prøvet at lægge op til at vi kunne have sex, men han tager ikke skridtet og jeg ved ikke om det er...

Camilla fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Temperament

Hej Jeg har et meget voldsomt temperament og det ødelægger forholdet til mine venner. Jeg bliver pisse hurtigt pisse sur og så kommer jeg til at sige nogle trælse ting til folk. Mine venner ved godt at det er sådan jeg er og at jeg ikke mener det så hårdt men jeg kan mærke at det alligevel er...

Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål