Rød kløende og sviende
brevkassespørgsmål af
Patrick
18 år
Hej det fordi under mine kugler ligner det der er sår på og det svier og jeg har lyst til klø det. Hjææææææææææælp!!
Det ikke rart. Har ellers søgt på nettet men kunne ikke rigtig finde noget

Svar:
Hej Patrick
Av, det lyder som noget træls noget du har fundet under kuglerne. Det er svært at sige hvad det præcist er. Jeg kan komme på alt fra slidsår, en allergisk reaktion, svamp, en infektion, og det er bare for at nævne nogle få muligheder. Jeg tænker ikke nødvendigvis det er farligt, men det er i hvert fald møg hamrende irriterende, så det er selvfølgelig noget du skal have tjekket, hvis ikke det allerede er i markant bedring eller måske endda helt væk.
Kugleområdet er bare ikke et område der skal være omgivet af usikkerhed, så se at få bestilt en tid til lægen, og få det tjekket.
Mange hilsner
Lasse