Brevkassen - hvornår svarer i?

brevkassespørgsmål

Brevkassen - hvornår svarer i?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

halløj halløj, lige et lille kort spørgsmål fra mig: svarer i også i brevkassen i weekenden? eller er det kun i hverdagene? knus S :-)

Svar:

Hej S :-)

Da mange af brevkasseredaktørerne er frivillige medarbejdere og arbejder i Cyberhus i deres fritid, kan spørgsmål blive besvaret hele døgnet rundt alle unges dage indenfor 10 dage.

Nogle gange, hvis vi vurdere at der er brug for akut hjælp, besvarer vi et spørgsmål med det samme indenfor et døgn.

Håber det var svar på dit spørgsmål  - ellers skriv til mig igen :-)

De bedste hilsner

Anni M.
Cyberhus