Problemer med forhuden
brevkassespørgsmål af
Patrick
22 år
Hej,
Jeg er et problem, når min pik er stiv kan jeg ikke trække forhuden tilbage, men når den er slap har jeg ingen problemer. Dette kan godt gører det vanskeligt at onanere og have sex, da det giver ubehag.
Hvad kan jeg gøre?

Svar:
Hej Patrick
Forhuden er mere stram hos nogle, og det behøver ikke være et problem.
Når du siger at det godt kan gøre det vanskeligt at onanere, og have sex, er det dig helt tydeligt at det er et problem for dig, og det skal du selvfølgelig have kigget på, for sådan behøver det ikke at være.
Første skridt er at tage til lægen, og få kigget på situationen. Behandlingen af forhudsforsnævring kan være alt fra øvelser, kombineret med hormon creme, der gør huden mere elastisk, til operation. Hvad du har brug for, kan du først få svar på efter, en undersøgelse hos lægen.
Mange hilsner Julie