Porno

brevkassespørgsmål

Porno

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Oprettet 4 år 3 uger siden

Er det normalt at tænde på noget i porno, som man aldrig ville gøre rigtigt? Feks porno om at have sex med sine forældre. Er det normalt at se det men slet ikke have lyst til at have sex med sine egne forældre?

Svar:

Hej med dig,

Det er helt normalt. Mange tænder på noget i porno, som de aldrig kunne finde på at gøre i virkeligheden. På samme måde som det at tænde på homoseksuel sex i porno ikke er det samme som at have lyst til sex med en af det samme køn som en selv, er det at tænde på forældresex i porno ikke det samme som at have lyst til sex med sine forældre. Hvad man bliver tændt af har ikke nødvendigvis noget at gøre med, hvad man godt kunne tænke sig at gøre rigtigt. Det er derfor man kalder det seksuelle fantasier.

Mange har seksuelle fantasier, som de aldrig kunne finde på at føre ud i livet, men som tænder dem, og som de bruger, når de onanerer. Og det er det, der gør fantasier så fine - der er ingen regler og ingen grænser. Det er bare dig og dine tanker, og du kan gøre lige hvad du vil med dem.

Noget af det, der kan gøre, at man tænder på ting i porno, som man ikke kunne finde på at gøre i virkeligheden er, at man bliver pirret af dét, der er lidt forbudt. Det der ligger lige på den anden side af grænsen. Det som bliver frækt, fordi man egentlig ikke må.

Så det du beskriver er helt normalt, og langt de fleste vil kunne genkende det. Ikke nødvendigvis med forældresex, men så med noget andet som de tænder på, men ikke kunne finde på at udleve i virkeligheden.

God fornøjelse!

Mange hilsner,

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål