Porno

brevkassespørgsmål

Porno

brevkassespørgsmål af
Oliver
14 år

Hej, ville bare lige høre ad om det er bøsset at onanere til porno hvor der både er en mand og en kvinde med. Håber i kan hjælpe.

Svar:

Hej med dig.

Det korte svar på dit spørgsmål er, nej det er overhovedet ikke bøsset at onanere til porno, hvor der er en mand med.

Generelt så har de fantasier og den slags porno, som man tænder på, ikke så meget at gøre med ens seksualitet - altså om du er til mænd eller kvinder eller måske begge dele. Det er helt okay at have nogle fantasier eller tænde på noget, som man aldrig kunne drømme om at gøre i virkeligheden. Det er det gode ved fantasier - de er egentlig bare i hovedet :-)

Og ellers tror jeg, at det er ret almindeligt at se porno, hvor der indgår både en mand og kvinde.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Mange hilsner Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål