Porno
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej jeg har brugt min fars computer til at se ja det der står i titlen og jeg fortryder faktisk, for hvis han finder ud af det, min ven fortalte mig at der findes en historik og hvis den ikke er slettet så kan han se hvad jeg har kigget på, hvordan sletter jeg den?

Svar:
Hejsa,
Undskyld det sene svar, men de tråde skal vi nok få redt ud.
Din ven har ret - der findes en historik i browseren, hvor man kan se hvilke hjemmesider, man har besøgt.
Men! Den er heldigvis nem at redigere lidt i :)
Hvis du har brugt Chrome, skal du trykke [CTRL + H], så kommer du ind i historikken. Så finder du de links, du gerne vil fjerne, trykker på de tre prikker ude i højre side, og trykker på den mulighed der hedder "Remove from history" og bum, så er siden sporløst forsvundet.
- Desværre skal du gøre det manuelt ved alle søgninger, alle hjemmesidebesøg osv.
Du gør det nemmere for dig selv i fremtiden ved at bruge incognito-mode i Chrome, så gemmer den slet ikke nogen historik - bare du lukker incognito-vinduet efter brug. Det åbner du vha. [CTRL + SHIFT + N].
Venlige hilsner
Christian