Kan andre se hvad man sørger
brevkassespørgsmål af
Hej
15 år
Hvis fks jeg søger noget og går på yt men ikke må på nettet kan min forældre se hvad jeg har søgt på på regningen.

Svar:
Hej Hej
Nej dine forældre kan ikke se hvad du har søgt på, på deres regning.
Hvis de har adgang til den mobil eller PC som du bruger, kan de muligvis se hvad du har søgt på. Det kommer an på om du sletter dine søge- og besøgshistorik, når du har været på nettet. Hvis du bruger en almindelig browser skal du selv slette din historik.
Du kan også bruge en Incognito browser; den får du frem på Ctrl + Shift + N. Så bliver alt du skriver, søger på, taster ind, i den browser, slettet fra din historik, så snart du lukker browseren.
Mange hilsner Pedro