Pikstreng er sprunget

brevkassespørgsmål

Pikstreng er sprunget

brevkassespørgsmål af
Victor
17 år
Oprettet 5 år 3 uger siden

Hej Brevkasse.

Jeg er en 17 årig dreng, som titlen siger, har sprunget min pikstreng. Strengen er fuldstændigt sprunget, og ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Mine venner siger lidt forskelligt, så ville lige høre hvad det bedste er at gøre.

Svar:

Hej med dig.

Tak for din spørgsmål!

Du skal vide at der er rigtig mange drenge der på et eller andet tidspunkt i deres liv oplever at deres pikstreng springer. Når strengen springer kan det være forbundet med smerter og let blødning.

Din streng skal nok vokse sammen igen, muligvis kun delvist, men det er også helt fint. Indtil din streng er vokset sammen igen, skal du holde dig fra sex og onani i et par uger, fordi der øger risikoen for at din penisstreng springer igen. Derudover skal du sørge for at holde huden under din forhud ren.

Hvis din ikke længere kan trække din forhud tilbage, området bliver rødt, hævet og varmt eller du bliver ved med at have smerter derfra så skal du tage kontakt til din egen læge.

Håber det giver dig svar på din sprøgsmål.

De bedste hilsner

- H

Hannehs billede
Hanneh fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål