Pik størrelse

brevkassespørgsmål

Pik størrelse

brevkassespørgsmål af
Daniel
15 år
Oprettet 2 år 3 måneder siden

Hej jeg er en dreng på 15 og har en vigtig spørgsmål Har man en lille pik hvis ens pik er 17 cm Vil helst have en kvinde svare

Svar:

Hej Daniel

Pikke kommer i mange forskellige størrelser, og den gennemsnitlige pik kan være alt mellem 10 og 18 cm lang. Og så er der også nogle pikke, som er mindre eller større end det. Din pik er derfor helt normal.

Du skriver, at du helst vil have, at en kvinde svarer. Derfor får jeg en fornemmelse af, at du måske er lidt usikker på, hvad andre kvinder vil mene om din pikstørrelse. Det er imidlertid meget forskelligt, hvilken størrelse kvinder godt kan lide. Nogle kvinder kan lide mindre pikke, mens andre kan lide større pikke. Det betyder, at der ikke rigtigt findes noget klart svar på, om din pik er stor eller ej. Men hvis du en dag skulle blive usikker på, hvad din partner synes om din størrelse, så kan du prøve at snakke med hende om det i stedet for at gå og spekulere over det.

De bedste hilsner
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål