Pik problemer

brevkassespørgsmål

Pik problemer

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej jeg er en anonym dreng på 16år. Her i aftes prøvede jeg at onanere, jeg læste også at man kan laven en kunstig skede (som sexlegetøj) som jeg også prøvede. Men nu vil min hud ikke tilbage over pikhovedet.

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål. Jeg kan forstå at du har problemer med at få forhuden tilbage efter at du har eksperimenteret med nogle onani-lege.

Du skriver ikke præcis hvad du har gjort med din penis, så det er lidt svært for mig at komme med sikre bud på hvad der er sket. Hvis du ikke har vil mit bedste bud dog være at hovedet af din penis er blevet lidt hævet. Jeg vil tro at det går væk i løbet af et par dage så du kan få forhuden tilbage igen..

Hvis det ikke bliver bedre og du får ondt synes jeg du skal tage til lægen.

Jeg håber du kan bruge mit svar og at dine gener forhåbentligt er væk når du læser dette svar.

Med venlig hilsen

Morten

MortenSs billede
Morten fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål