Pik længde
brevkassespørgsmål af
Tony
16 år
Hej CyberHus,jeg er en dreng på 16 og jeg vil bare gerne vide om 15cm er en lille eller en millem pik, Mange tak :D

Svar:
Kære Tony,
Pikke kommer i alle former og størrelser. Nogle er korte, nogle er lange. Nogle er brede, nogle er tynde. Nogle er krumme, nogle er lige. Og alle dele er lige normalt.
Du skriver, at din pik er 15 cm, men du skriver ikke, om du har målt den når den var slap eller stiv. Gennemsnitslængden på en pik er 9 cm når den er slap og 13 cm når den er stiv. Med en pik på 15 cm må det nødvendigvis betyde, at du ligger en smule over gennemsnittet.
Jeg håber du kan bruge svaret!
De bedste hilsner,
Stine