Ondt i penis når jeg onanere
brevkassespørgsmål af
Christian
18 år
Hej jeg er 18 år, og har et problem. Når jeg prøver at trække hud fra penissen eller hvad man skal kalde det længere ned, gør det ondt i min tissemand. Er det på grund af ah min pikstreng er for lille? Er bange for den springer, når jeg har sex. Det gør nemlig ondt, når jeg også hr sex

Svar:
Hej Christian
Det er svært at sige om det skyldes din penisstreng, eller måske din forhud, der ikke er løs nok.
Men under alle omstændigheder er det noget du skal have tjekket. Ikke fordi det er noget farligt, men fordi onani, og sex, ikke skal gøre ondt. Lige meget om det skyldes din penisstreng, eller din forhud, er det noget der kan afhjælpes, så der er ingen grund til at du skal gå med de her problemer.
Ring til din læge, og få en tid, så du kan få tjekket op på problemet...og få det fikset.
Mange hilsner
Lasse