Pik hoved gør virkelig ondt
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hejsa Mit pik hoved gør sådan virkelig ondt når jeg rør ved det, jeg har fået sådan noget bedøvende middel til pin hovedet så jeg kan røre ved det men føler ikke det hjælper Jeg er disiderede bange for at røre det mindste ved det for smerten gør så ondt

Svar:
Kære dig, Penishovedet er et meget følsomt område, og selv hvis man får en lille rift, så kan det gøre rigtig ondt. Det skal dog ikke meningen, at du skal have så ondt, at du bruge bedøvende creme eller går og er bange for at røre ved din penis.
Hvis smerterne har varet mere end få dage, så synes jeg at du skal få en tid hos din læge, så du kan blive undersøgt og behandlet. Din læge vil højest sandsynligt kunne se, om du fx har svamp eller eksem, bare ved at kigge hurtigt på din penis.
Derudover anbefaler jeg, at du vasker din penis forsigtigt hver dag. Det kan du gøre kun med lunkent vand eller også kan du bruge lidt mild sæbe. Venlig hilsen Trine, læge