Penisknopper

brevkassespørgsmål

Penisknopper

brevkassespørgsmål af
Hjælp:)
18 år
Oprettet 5 år 1 måned siden

Hej. Jeg har for nyligt fået nogle røde knopper omkring min penis, undrer mig over hvad det er og om det er normalt. Holder mig ren, men har aldrig set det her før. De røde knopper kan bløde og det kunne godt ligne små vorter, der er nogle stykker efterhånden. Hvad er det? Hvad kan jeg gøre? hvad anbefaler du? Mvh Hjælp:)

Svar:

Hej Hjælp:)

Det lyder godt nok træls. Jeg kan ikke læse om det er på området før penis, på skaftet eller på glans. Om du er seksuelt aktiv ved jeg heller ikke, men jeg svarer som, hvis du er.

Mit bedste råd er at gå til lægen og få kigget på det. Det er meget svært at sige særligt meget, når jeg ikke kan se dem.

Det kan være irriterede hårsække, hvis du har barberet dig forneden. Men det kan også være herpes eller kønsvorter, der skal behandles.

Så få en tid ved lægen, han kan hjælpe dig med behandling og vejledning i forhold til at have sex uden at smitte, hvis det nu er en kønssygdom.

God bedring.

Med venlig hilsen

Eva

Evas billede
Eva fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål