Penis

brevkassespørgsmål

Penis

brevkassespørgsmål af
Søren
14 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

Hej

Jeg er en dreng på 14 og jeg synes at min penis burde blive større, den vokser ikke og det ligner den samme størrelse som jeg har haft i mange år, jeg har hår på testiklerne, men når jeg ornanerer kommer der ikke sæd men en gennemsigtig væske, yderligere gør det i "penisstrengen" det føles som om at set er strukket ud og det bøjer penishovedet ned af når jeg trækker min forhud tilbage.
håber i kan hjælpe med mine flere problemer.

Svar:

Hej Søren

Penis kan vokse helt indtil du er i starten af tyverne, så det er ikke så usædvanligt, hvis den i en periode ikke vokser ret meget.

Den væske der kommer ud er sædvæske. Den kan være klar, hvid eller gullig. At din er helt gennemsigtigt lyder ganske almindeligt.

Som jeg forstår dig gør det ondt i penisstrengen, når du trækker forhuden tilbage, og det tænker jeg faktisk du bliver nødt til at tage en snak med din læge om. Det kan godt være det er et problem du vokser fra, men for en sikkerhedsskyld bør du tale med din læge, der kan vurdere, om det er noget der kræver behandling.

Mange hilsner Julie

Julies billede
Julie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål