Kan jeg få job her

brevkassespørgsmål

Kan jeg få job her

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej cyberhus kan jeg få job her hos cyberhus jeg er god at at skrive:) hilsen j.s

Svar:

Hej dreng 13 år

Super med en god skribent - dem er vi glade for her i Cyberhus :-)

Vi har et frivillige team for unge under 18 år ( De Cyberaktive ) hvor du kan være aktive sammen med andre på din alder.

Det er mange online opgaver med at skrive anmeldelser, artikler, gode råd eller indlæg i debatter. Du kan arbejde som frivillig fra din computer og behøver ikke at møde op irl.

Så hvis du har lyst til at være en del af det frivillige børn og ungeteam i cyberhus kan du skrive til mig på anni@cyberhus.dk eller ringe på m: 50 50 24 13 - så kan vi finde ud af hvilke emner du gerne vil skrive om.

De bedste hilsner

Anni M.
Cyberhus

PS: da du er under 15 år skal dine forældre eller væge give dig tillladelse til at være aktiv i Cyberhus.