Penis 12cm

brevkassespørgsmål

Penis 12cm

brevkassespørgsmål af
Lasse
15 år
Oprettet 2 år 8 måneder siden

Hej er 15 med en penis på 12cm hvor meget tror du den gror og hvornår stopper den med at gro og er 16 om cirka 3 måneder

Svar:

Hej Lasse.

En undersøgelse viser, at de fleste drenge har fået deres endelige penisstørrelse, når de er 17 år, men da drenges pubertet kan vare helt indtil de er 20 år, kan den stadig vokse efter man er blevet 17 år.

Den gennemsnitlige penis i slap tilstand er mellem 9 og 12 cm, og i stiv tilstand mellem 14,5 og 19,5 cm. Da det er et gennemsnit, er der også mange, hvor den er kortere eller længere. Så det er ikke til at vide, om den vil vokse mere endnu eller om den har nået sin endelige størrelse. Men det er sandsynligt, at den vil vokse lidt endnu.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Mange hilsner
Laura

LauraPernilles billede
Laura har svaret på dette spørgsmål