Penis

brevkassespørgsmål

Penis

brevkassespørgsmål af
Bjørn
16 år
Oprettet 4 år 8 måneder siden

Hej cyberhus Jeg er en dreng på 16 år som stadig er jomfru Det ikke fordi jeg ikke har haft  chancen men syntes selv at min penis er for lille altså den er 5 cm i slap tilstand og 13-14 cm stiv har ikke haft mod i nu fordi jeg er bange for at den er for lille.  Bekymrer jeg Mig for meget eller...? Hvad  synes I??

Svar:

Hej med dig Bjørn!

Jeg tænker, at jeg kan gøre svaret ret simpelt, fordi du er præcis ligesom, du skal være. En gennemsnitlig pik er omkring 13-16 cm, og det er enormt forskelligt, hvor meget en pik vokser fra slap til stiv. Nogle vokser nærmest ikke, og nogen vokser rigtig meget. Det har ingen betydning for dit sexliv, og derfor tænker jeg ikke, at du har noget at bekymre dig om, hvis du føler dig klar til at begynde at have sex. Husk dog at brug beskyttelse, da kun kondom beskytter mod både graviditet og kønssygdomme!

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål, ellers kigger du selvfølgelig bare forbi igen!

Mange hilsner

Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål