Pakkelevering
brevkassespørgsmål af
Mads
17 år
Hej
Jeg skulle have fået en pakke i dag men jeg var ikke derhjemme for at hent den. Selskabet skulle aflevere den i morgen men jeg har skole der. Hvad skal jeg gøre? Bliv hjem eller tag i skole? Problemet er at jeg får ikke en besked eller en SMS om at den er afleveret eller ikke

Svar:
Hej Mads
Det lyder rigtig ærgerligt, at du ikke var hjemme i dag, da du skulle have haft din pakke. Det kan også nogle gange være svært at vente på at modtage en pakke, hvis man bare glæder sig så meget til at åbne den og få de/den ting man har bestilt.
Men selvom at du rigtig gerne vil have pakken i morgen, så vil mit råd være, at du skal tage i skole, og satse på at pakken bliver leveret når du har fået fri og er kommet hjem igen. Du skriver, at du ikke får besked om, når pakken er blevet afleveret. Hvis det skulle ske igen i morgen, at de prøver at levere pakken mens du ikke er hjemme, vil leveringsfirmaet som regel ligge en seddel i postkassen og skrive, hvor du i stedet kan hente pakken. Det kan også være at de skriver, at de vil prøve at levere pakken igen på et andet tidspunkt.
En pakke har for det meste et pakke/tracking nummer, så man kan se hvor pakken er. Dette vil du måske have modtaget på mail, fra det sted hvor du har købt det de/den ting som du venter på.
Jeg håber, at du får pakken inden længe.
De bedste hilsner
Gro