orgasme

brevkassespørgsmål

orgasme

brevkassespørgsmål af
niller
17 år
Oprettet 6 år 2 måneder siden

hvordan får man en pige til at få en orgasme, og hvordan får man dem til at squirte

Svar:

Hej med dig

Det er rigtig fedt at du er nysgerrig på hvordan man giver en pige orgasme, fordi det betyder at du er opmærksom på at hun får nydelse. Derfor vil jeg rigtig gerne forsøge at beskrive hvordan du kan give en pige orgasme, men du skal vide at det er meget forskelligt fra person til person, og det er særligt vigtigt at man er tryg når man dyrker sex.

Først og fremmest tænker jeg at det er godt for dig at vide, hvordan en pige får orgasme. En pige kan få orgasme på forskellige måder. Den mest hyppige er klitoris, og den kommer ved stimulering/berøring af klitoris. Hvis du er i tvivl om hvor klitoris sidder, så har jeg et link til et billede af hvor du kan finde den henne. Men som sagt findes der også andre måder at opnå orgasme på. Næst efter klitoris orgasmen, kommer skede-orgasmen. Skede-orgasmen handler egentlig bare om at du får orgasme ved at stimulere skede, f.eks. som når man dyrker sex. Det kan være svært at få en skede-orgasme, og der er mange kvinder som har nemmest ved at få klitorisorgasme. Det handler særligt om at man skal slappe helt af, og følsomheden er også forskellig fra kvinde til kvinde. Nogle får orgasme ved at stimulere brystvorterne, andre ved at stimulere endetarmen (numsehullet), andre igen får det ved at stimulere det der hedder G-punktet. G-punktet sidder ca. 2-5 cm oppe i skeden, og det er for mange lidt svært at finde g-punktet.

Mit bedste bud er at du, i fællesskab med din kæreste, prøver at gå lidt på opdagelse med fingrene både på klitoris og inde i skede, og så snakke om hvordan det føles for hende.

Helt konkret så er en kvindelig orgasme nogle sammentrækninger i musklerne i kroppen - særligt dem omkring underlivet. Nogle gange varer de kun kort tid, andre gange varer de længe. Der er derfor stor forskel på orgasmer og hvordan de føles. Der kan være forskel fra person til person, men der kan også være forskel fra gang til gang. En orgasme giver en varm og dejlig følelse i kroppen og mange oplever også at de bliver ekstra følsomme omkring kønsorganerne og omkring erogene zoner bagefter. Du spørger også om hvordan man får en pige til at få en sprøjteorgasme, og jeg vil sige at selvom det er sjældent at det sker, så er det muligt at få en pige til at sprøjte. Jeg har fundet den her artikel som giver en god guide til hvordan.

Hvis du gerne vil være helt sikker på at pigen får orgasme, så er det, som sagt, vigtigt at I snakker sammen om det. Du skal ikke være bange for at spørge hende om hun fik orgasme, for det kan være svært at vide for dig, og det er jo kun hende der kan hjælpe dig med at blive bedre.

Du kan læse mere om orgasme her

God fornøjelse!

Venlig hilsen

Signe