Ondt over det hele

brevkassespørgsmål

Ondt over det hele

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Oprettet 2 år 4 måneder siden

Hej med jer Jeg har ondt I mit brystkassen og er svimmel når jeg har været i bad og når jeg står i kø i en butik har problemer med at sove om natten

Svar:

Kære Anonym

Det er godt du skriver, for det er nogle alvorlige symptomer du har oplevet, og det skal du selvfølgelig helst have fundet en løsning på.

Mit svar bliver ret kort og enkelt, for det er meget svært at sige noget helt klart, om hvad de her symptomer skyldes. Du er nødt til at få en snak med dine læge. Forklare de her symptomer, og de situationer hvor du oplever dem. Så kan din læge spørge ind, og tage en beslutning om hvilke undersøgelser, der giver mening at foretage.

Det du beksriver kan skyldes blodmangel, mangel på kalorier, virus, psykiske udfordringer som angst og mange mange andre ting. At give et egentlig bud på hvad det er du oplever, kræver en meget grundigere gennemgang af de her symptomer, og det er en opgave for din egen læge.

Mange hilsner Julie

Julies billede
Julie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål