Ondt i underlivet

brevkassespørgsmål

Ondt i underlivet

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

jeg er en pige på 15 år og jeg var sammen med en dreng. da han slikket mig følte jeg det pludselig gjorde virkelig ondt, men tænkte ikke meget over det. På vejen hjem føler jeg heletiden mine trusser sidder forkert. Da jeg kommer hjem tjekker jeg hvad der sker så jeg kigger ned og ser jeg er fuldsentig hævet det var virkelig voldsomt. jeg blev rigtig bange så jeg søger på nettet men intet svar kom. Jeg puttet noget koldt på og sov med det. Det har dog hjulpet lidt men nu bløder jeg lidt og det gør stadig mega ondt og kan nærmest ikke gå. Jeg tør ikke sige det til hverken veninder eller familie. Noget der måske kan hjælpe med mit problem?

Svar:

Hej pige

Det lyder ubehageligt. Jeg kan godt forstå, at du reagerer. Nu hvor reaktionen kom allerede på hjemturen, så tænker jeg, at dit ubehag skyldes irritation evt. irritation fra skæg eller andet?

Det er svært præcist at udtale sig om, hvad dit ubehag skyldes, når jeg ikke kan se dig, men det lyder voldsomt, at du ikke kan gå grundet smerter. Jeg forstår, at du ikke vil sige det til hverken veninder eller forældre, men jeg synes bestemt, at du skal kontakte din egen læge, hvis du fortsat har ubehag. Læger er vant til at se mange forskellige ting dagligt, så der kan du altid trygt henvende dig med ting, som du ikke kan gå til veninder eller forældre med. Og når du er 15 år kan du bestille en tid uden dine forældre behøver at vide det.

Mvh.

Anne

AnneVLs billede
Anne fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål